HTML

Fapuska megmondja

Határozott megmondások általános témakörben, de főként: reklám, média, irodalom, történelem, valamint egy kis fizika, közlekedés és távközlés, hely- és helyzetváltoztatási kérdések és hasonlók.

Friss topikok

Linkblog

barta andrás bandika reklám tévé tv média irodalom közlekedés távközlés

2010.04.01. 16:37 fapuska

A láthatatlan elindulás

Nagyon viccesnek találom, h úgy indítom el ezt a blogot, h nem szólok róla senkinek. Jó, hát értem én, a lelki szegényeknek minden vicc új, ráadásul, ugye, előre kell bocsátanom, h ez már a második blogom, amit így indítok el – szegény ember vízzel főz, magad uram, ha szolgád nincs – ja, bocsánat, ez már nem arra vonatkozik.

Bár már két napja kész a Téged akarlak! első adása, én csak ma este láthatom – ha működik a dvd! Hihetetlen, hogy csak és kizárólag olyan munkákat hozok létre, amelyek sorsa leginkább azon kiscicákéra emlékeztet, amelyeket rendszeresen örökbeadok: megjelenik egy arc, jellemzően inkább egy nő, beteszi egy kosárba vagy egy dobozba az állatot, és énnekem gőzöm sincs, megfőzik-e kínai levesnek vagy inkább libatepertőt csinálnak belőle.

Mert nemcsak a Téged akarlak!-ot nem láttam (ó, Atis, örökké, de legalább a műsor erejéig rád fogok gondolni), de a Vécsei Marci-féle Diamond Club legújabb verzióját sem (amelynek meg forgatókönyvírója vagyok), a reklámkreatív pályafutásom munkáiról meg, ugye, mindenki természetesnek is gondolja, hogy azokat örökbeadtam.

Mindenestre itt a Téged akarlak! már indulása előtt megkapta a maga kritikáját, ám teljes meglepetésre a userek megvédtek a gúnyolódó barbtól, bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a sok buzizós megjegyzést később aztán kimoderálták a kommentárokból.

Egyáltalán nem értem, h gondolhatják az emberek, h vki direkt megjátssza a meleget vmilyen vélt előny érdekében. Hát a kies Magyarországban élnek ezen személyek? Hát nem látják, Árpád vére hogyan fajúl? Illetve hát visszatérve a normális kerékvágásba: amikor nem lehet melegdemonstrációt tartani (mert lényegében ez nincs is), akkor bárkiben komolyan felmerül, h ez vhol mégis előny lehet? Hát beszéltek ezek az emberek már a melegségüket rémülten felfedező középsikolásokkal? Azt hiszik, ez olyan könnyű.

Jó, hát nekem nem könnyű, mert melegek között biszex vagyok, heterók között buzi, goások között entellektüell, az intelligenciában meg sima kábítós, a reklámszakmában elhajló vagyok, a tévében meg beszédhibás – de megnyugtató, h végre Koós Gyuri rendező azt javasolta, h ha eddig kibírtam, most már ne járjak logopédushoz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fapuska.blog.hu/api/trackback/id/tr191887280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elinor 2010.04.07. 18:07:20

Átjövök ide inkább, mert nem akarom totál szétoffolni a reklámos postodat.
süti beállítások módosítása